Боловсролын судалгааны үндэсний хүрээлэн анх удаа бүх түвшний боловсролын хөтөлбөрүүдэд нэгдсэн дүн шинжилгээ хийж дууслаа. Хичээлээр дамжуулан суралцагчдад олгож байгаа чадамжийг судлахдаа олон улсын үзүүлэлтүүдтэй ч харьцуулсан байна. Чадамжийг тодорхойлохдоо
Хувь хүний
Хүн хоорондын болон нийгмийн харилцааны
Мэдлэг, мэдээллийн менежментийн
Дижитал бичиг үсгийн чадамж гэсэн үндсэн 4 хэсэгт хувааж үзсэн байна. Ингээд түвшин тус бүрээр авч үзвэл
️Сургуулийн өмнөх боловсролоор дамжуулан хүүхдүүд
- Танин мэдэхүйн чадамжийг 49 хувь
- Бие бялдрыг хөгжлийг 19 хувь
- Нийгэмшихүйн чадамжийг 40 хувийг эзэмшиж байна.
Бага боловсролын түвшинд
- Танин мэдэхүй 43 хувь
- Бие бялдар, зан үйл 18 хувь
- Хэл, нийгмийн харилцаа 39 хувь
Суурь болон бүрэн дунд боловсролын түвшинд
- Бүтээлч сэтгэлгээ 23-25 хувь
- Нийгэмшил, сэтгэл хөдлөл 19-20 хувь
- Хувь хүний хөгжил 21 хувь
- Мэдээлэл технологийн хэрэглээ 16-17 хувь
- Монгол ба дэлхийн иргэний ур чадварын 18-20 хувийг эзэмшиж байна гэж дүгнэжээ.
Олон улстай харьцуулсан үзүүлэлтээр Монгол хүүхдүүд
- Эрсдэл хүлээх
- Бусдын оронд өөрийгөө тавьж ойлгох
- Ардчилсан, оролцоотой байх
- Зөрчилдөөнийг шийдвэрлэх
- Хувийн болон нийгмийн хариуцлага хүлээх чадвар эзэмшүүлэх агуулга хөтөлбөрт сул туссан байна.